Σας ενδιαφέρει η ανάπτυξη ψηφιακών παιχνιδιών; Θέλετε να ασχοληθείτε με την τέχνη της εμψύχωσης (animation); Επαγγελματίες από το χώρο του video game industry και του ελληνικού animation σας περιμένουν για να μοιραστούν μαζί σας ιστορίες καθημερινής επαγγελματικής τρέλας και να απαντήσουν στις ερωτήσεις σας.
Σε μία περίοδο που ο χώρος του gaming και του animation αναπτύσσεται ραγδαία και αυτή η τάση έχει αντίκτυπο και στην χώρα μας, το 2ο Spoudase Festival φιλοξενεί επαγγελματίες και νέους για να μιλήσουν πάνω στις προκλήσεις και τις προοπτικές των δύο καινοτόμων αυτών επαγγελμάτων
Οι επισκέπτες του Spoudase Festival θα έχουν την δυνατότητα σε αυτή την ένθετη εκδήλωση να ακούσουν καταξιωμένους δημιουργούς ψηφιακών παιχνιδιών, κορυφαίους animators, VR Developers, και ανθρώπους που έχουν εργαστεί σε παγκόσμιους εταιρικούς κολοσσούς πάνω στο κλάδο του gaming και του animation.
Το πάνελ διοργανώνει η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης και η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς και Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας.
Το πάνελ θα συντονίσει η κοινωνιολόγος και ερευνήτρια στον τομέα των ψηφιακών παιχνιδιών, Ελίνα Ροϊνιώτη
Ρωτήστε διαδικτυακά τους ειδικούς
ΕΔΩ οι επισκέπτες θα μπορούν να θέσουν τις ερωτήσεις τους ως προς τους ομιλητές οι οποίοι και θα τις απαντήσουν κατά την διάρκεια της εκδήλωσης
Δηλώστε συμμετοχή για να παρακολουθήσετε στο πάνελ ΕΔΩ
Στους συμμετέχοντες θα σταλθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης
Γεννήθηκε στο Πορτ Σαΐδ Αιγύπτου από Έλληνες γονείς. Είναι απόφοιτος της Ανωτάτης Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών ΕΜΠ. Στο κινούμενο σχέδιο είναι αυτοδίδακτος. Δημιούργησε τμήμα animation στην ΕΡΤ (1988-90) όπου σκηνοθέτησε 70 μικρές παραγωγές, εργάστηκε στο Λονδίνο ως animator στη μεγάλου μήκους ταινία “An American Tail Fievel Goes West” (1990-91) του παραγωγού Στήβεν Σπήλμπεργκ, ήταν ο βασικός συντονιστής της πρώτης μεγάλης ελληνικής σειράς κινουμένων σχεδίων Pandora & Plato The Strawberry Birds (1993-96) στην οποία σχεδίασε τους βασικούς χαρακτήρες, δημιούργησε 10 πρωτότυπα projects για σειρές και μεγάλου μήκους ταινίες με την εταιρεία του Big Bang Toons, συν-σκηνοθέτησε την ημίωρη ταινία “Το Ποντικάκι που Ήθελε να αγγίξει ένα Αστεράκι” σε σενάριο Ευγένιου Τριβιζά (2006-07) κερδίζοντας 5 διεθνή βραβεία, και συνεργάστηκε επί 25 έτη με την εταιρεία Magikon σε διαφημιστικά σποτ και άλλες παραγωγές. Η νέα φιλόδοξη ταινία του “Mentor” βρίσκεται στη φάση της παραγωγής. Είναι ο συγγραφέας του δίτομου έργου “Ελληνικός Κινηματογράφος 1905-2005” 1250 σελίδων, ο ιδρυτής και δημιουργός του webportal greekanimation.com (2014) και ο βασικός συγγραφέας του επετειακού καταλόγου “70 Χρόνια Δημιουργίας Ελληνικών Κινουμένων Σχεδίων” 220 σελίδων (2016). Το όραμά του για την ανάπτυξη του animation στην Ελλάδα έχει πλέον τεθεί σε εφαρμογή.
Ο Αναστάσιος Κωνσταντόπουλος είναι βετεράνος στον κλάδο των video games και κάνει freelancing consulting για πρότζεκτ που αφορούν τα video games. Έχει BSc in Computer Science & Networking από το University of Westminster & Hertfordshire και έχει σπουδές πάνω στο Multimedia Computing. Έχει δουλέψει στον κλάδο ΙΤ για τον Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος και έκανε το άλμα στη βιομηχανία των παιχνιδιών δουλεύοντας στην Riot Games σαν Greek Community Coordinator και σαν European Publishing Lead για το League of Legends. Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας του με την Riot Games ήταν ο υπεύθυνος για ποικίλα πρότζεκτ όπως η εκδήλωση Greek Legends 2014, η έκδοση των προπληρωμένων καρτών League of Legends και το πρόγραμμα υποστήριξης των Internet Cafe. Έχει πάθος για people management και coaching skills με τα οποία βοηθάει ομάδες να φτάσουν το πλήρες potential τους ώστε να πετύχουν τους στόχους τους.
O Γιώργος Νικολόπουλος(1987, Κατερίνη, Ελλάδα) σπούδασε Τέχνες Ήχου και Εικόνας στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο όπου ασχολήθηκε κυρίως με το animation και τις παραστατικές τέχνες. Έχει εργασθεί σαν ηθοποιός στο θέατρο και σαν βοηθός σκηνοθέτη δίπλα στον Δήμο Αβδελιώδη από το 2010 ως το 2013. Το 2014 ίδρυσε την ΒΑΥΒΩ Productions και ολοκλήρωσε την πρώτη του ταινία μικρού μήκους animation, Τα μουστοκούλουρα του Αγησίλαγου. Από τον Οκτώβριο του 2013 είναι υποψήφιος διδάκτορας του τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας ερευνώντας τη συγγένεια του
animation με το θέατρο σκιών. Η πρώτη του ταινία animation μεγάλου μήκους ΤΗΕΟΧ έκανε πρεμιέρα στο Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα του 58ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης το Νοέμβριο του 2017 και συμμετείχε σε φεστιβάλ του εξωτερικού σημειώνοντας αξιόλογες διακρίσεις. Το 2018 επιλέχθηκε από την εταιρεία ARTWORKS που τελεί υπό την υποστήριξη του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, σαν ένας από τους 15 βραβευθέντες νέους Έλληνες καλλιτέχνες του οπτικοακουστικού χώρου.
Η Ρένια Παπαθανασίου είναι μηχανικός ήχου, μουσικός και VR Developer. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας & Ακουστικής στο Ρέθυμνο, ενώ παράλληλα έλαβε δίπλωμα Ανώτερων θεωρητικών στην Μουσική. Κατέχει MA με ειδίκευση στην Τέχνη & Εικονική Πραγματικότητα (ΑΣΚΤ / Université ParisVIII). Είναι συνιδρύτρια και Managing Director της εταιρείας ViRA και η προσωπική της έρευνα περιστρέφεται γύρω από τα συστήματα εικονικής πραγματικότητας και των βιντεοπαιχνιδιών κυρίως ως εκπαιδευτικά εργαλεία. Άρθρα της έχουν δημοσιευθεί στο IEEE VR2015, το International Conference: The Future of Education, 2015 και το International Digital Storytelling Conference (2014). Έχει λάβει μέρος σε διάφορες ομαδικές εκθέσεις, ενώ μαζί με την υπόλοιπη ομάδα της εταιρείας ViRA αναπτύσσουν δύο VR Video Games (Easy Cheesy και Prometheus: Last Hope) τα οποία ξεκίνησαν μέσα από το Global Game Jam και το Prometheus Game Jam, όπου στο τελευταίο έλαβαν έπαινο για το «Πιο ενδιαφέρον video game» αλλά και την δεύτερη θέση στο διαγωνιστικό μέρος.
Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι ενεργός στο gaming industry τα τελευταία 25 χρόνια. Εργάστηκε στη Microsoft, στη Westwood Studios, σε διάφορα gaming studios της Interplay Entertainment και συμμετείχε με διάφορες ιδιότητες στην παραγωγή περίπου 100 video games. Στην Ελλάδα υπήρξε συνιδρυτής της Aventurine SA η οποία κυκλοφόρησε τρία Massive Multiplayer Online games στη παγκόσμια αγορά του gaming, το Darkfall Online, το Darkfall Unholy Wars, και το Darkfall Asia. Έχει διατελέσει πρόεδρος του Συλλόγου Δημιουργών Λογισμικού Ψυχαγωγίας (HGDA), και μέλος του συντονιστικού συμβουλίου του gi-Cluster.