Σκοπός του εργαστηρίου είναι η εισαγωγή στην ανάγκη απόκτησης δεξιοτήτων προγραμματισμού. Γίνεται επισκόπηση των δράσεων του ΕΑΠ και εισαγωγή στο Scratch και το Arduino μέσω σύντομων project.
Η Scratch είναι μια γλώσσα οπτικού προγραμματισμού όπου μπορεί κανείς να προγραμματίζει μετακινώντας κατάλληλα πλακίδια και να αναπτύσσει ακόμα και σύνθετες εφαρμογές αλλά και να ενεργοποιεί αισθητήρες, κινητήρες και διόδους που συνδέονται σε πλακέτες Arduino! Στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα παρουσιάσουμε τις επιμορφωτικές δράσεις του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου που εισάγουν βασικές έννοιες προγραμματισμού σε μαθητές και καθηγητές, αξιοποιώντας σύγχρονες μεθοδολογίες και τεχνολογίες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Καθηγητής, Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, (ΕΑΠ). Γνωστικό Αντικείμενο: «Διαχείριση Δεδομένων».