Για εκπαιδευτικούς, μαθητές προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και γονείς
- Πώς θα μπορούσαμε να κάνουμε το σχολείο να παρουσιάζει ενδιαφέρον για τα παιδιά της ψηφιακής εποχής;
- Είναι μόνο η οθόνη του υπολογιστή ή του tablet που δημιουργεί τις προϋποθέσεις αυτές;
- Με ποιον τρόπο μπορούμε να πείσουμε ένα παιδί ότι η θεωρητική γνώση είναι εξίσου σημαντική με τις χειραπτικές δεξιότητες;
- Γιατί σε παγκόσμιο επίπεδο οι προσανατολισμοί των εκπαιδευτικών προγραμμάτων έχουν στραφεί στο STEAM; Τι είναι το STEAM; Πώς συνδέεται με τον διαθεματικό τρόπο πρόσκτησης της γνώσης; Γιατί δημιουργεί ενδιαφέρον στους μαθητές;
Αναζητώντας το σύγχρονο και το δημιουργικό στην εκπαίδευση του σήμερα, σας προσκαλούμε να δούμε από κοντά τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζουμε τη STEΑM-διαθεματική προσέγγιση στα Αρσάκεια Σχολεία. Επιλέγουμε μια συγκεκριμένη εφαρμογή, που είναι οι «Γέφυρες», και ταξιδεύοντας από την εποχή του Leonardo Da Vinci διατρέχουμε την ελληνική παράδοση με τα ξακουστά γεφύρια που σχεδίαζαν οι πρωτομάστορες και φτάνουμε στις σύγχρονες κατασκευές γεφυρών.
Μέσα από την ανάπτυξη αυτής της εφαρμογής παρουσιάζεται με τρόπο απλό και κατανοητό το πώς απλά πράγματα μπορούν να δημιουργήσουν ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
- Σύντομη εισήγηση με θέμα «Τι ονομάζουμε STEΑM και με ποιον τρόπο το εφαρμόζουμε στα Αρσάκεια Σχολεία;».
- Τις εμπειρίες των εκπαιδευτικών που εφάρμοσαν και εφαρμόζουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα στους μαθητές τους, τόσο στο πλαίσιο ομίλων όσο και στο ωρολόγιο πρόγραμμα.
- Παρουσίαση συγκεκριμένης εφαρμογής με τίτλο: «Γέφυρες πολιτισμού».
Ο Άρης Μαυρομμάτης έχει σπουδάσει Μαθηματικά. Είναι επιστημονικός σύμβουλος στο Μουσείο Ηρακλειδών, διδάσκων στο πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας στο δια βίου τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών και σύμβουλος παιδαγωγικού έργου σε Νηπιαγωγεία.
Κύριο αντικείμενο του είναι η έρευνα, η οποία εστιάζεται στην προσέγγιση των Μαθηματικών εννοιών μέσα από αλληλεπιδραστικά αντικείμενα και κυρίως των έργων Τέχνης. Έχει δημοσιεύσει σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά και έχει συμμετάσχει σε συνέδρια με κριτική επιτροπή με περισσότερες από 30 εργασίες. Έχει δώσει πολλές διαλέξεις τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό με κύριο αντικείμενο τα Μαθηματικά, τη Φιλοσοφία και την Τέχνη. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες με θέματα εκπαιδευτικά και σχετικά με τον συμπληρωματικό ρόλο της εκφραστικότητας της Τέχνης και της λογικής των Μαθηματικών. Είναι συγγραφέας μαθηματικών βιβλίων και επιτομών για την διδασκαλία των Μαθηματικών μέσα από το περιβάλλον της Τέχνης.
Εκπαιδευτικός Αρσακείων Σχολείων
Εκπαιδευτικός Αρσακείων Σχολείων
Εκπαιδευτικός Αρσακείων Σχολείων
Συντονίστρια θετικών μαθημάτων στα Αρσάκεια Δημοτικά Σχολεία
Εκπαιδευτικός Αρσακείων Σχολείων