Σε ένα κόσμο όπου ο όρος «ειδικές ανάγκες» συνεχίζει να χρησιμοποιείται ανεμπόδιστα, φαίνεται να υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να κατανοήσουν δύο βασικούς πυλώνες μίας κοινωνίας με ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
Κατά πόσο ο όρος ειδικές ανάγκες δηλώνει το πρόβλημα ενός ατόμου και όχι την ανεπάρκεια της πολιτείας για δικαιωματική προσέγγιση της αναπηρίας;
Κατά πόσο ακούμε τους ίδιους τους ίδιους τους ανθρώπους με αναπηρία που αντικατέστησαν αυτοβούλως τον παρωχημένο όρο «ειδικές ανάγκες» με τον όρο «ανάπηροι» ;
Στη συνάντηση αυτή θα συζητηθούν:
- Η κοινωνικοπολιτισμικά προσδιορισμένη μάθηση
- Η Έννοια της Συμπερίληψης
- Η κουλτούρα του Εκπαιδευτικού
- Το κοινωνικό μοντέλο κατανόησης της αναπηρίας
- ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ
Ο Παναγιώτης Μπαρμπαγιάννης είναι αριστούχος απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας και της Παιδαγωγικής Θεάτρου και Θεατρικού Παιχνιδιού «Λάκης Κουρετζής».
Έχει παρακολουθήσει το Studio Συγγραφής του Εθνικού Θεάτρου (2015-2017), ενώ έχει φοιτήσει στο Κέντρο Μελέτης και Έρευνας της Ιστορίας της Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης στο πρόγραμμα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας και τώρα στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα της ‘Κριτικής Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών’.
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, είναι επόπτης του τμήματος εργοθεραπείας στα διεπιστημονικά κέντρα "Δια...Λόγου Τέχνη"
ενώ πλέον συνεργάζεται με το eidikospaidagogos.gr και το AegeanCollege στο Τμήμα Εργοθεραπείας.
Με τη συνεργάτη του Κάτια Μακρυκώστα έχουν δημιουργήσει το πιστοποιημένο πρόγραμμα «Θεατρικό Παιχνίδι και Ειδική Αγωγή», ενώ θεατρικά του κείμενα έχουν ανέβει σε διάφορες Αθηναϊκές σκηνές.
Είναι συγγραφέας των βιβλίων ‘Δεν με Ξέρεις’ και ‘Θεριά’ στην κοινή έκδοση Delete με την Βάνα Πεφάνη.